Shin-Sen-Gumi Hakata Ramen - Rosemead

Shin-Sen-Gumi Hakata Ramen - Rosemead


Hakata Ramen

Takana Fried Rice
Hakata Ramen Lunch combo with Takana Fried Rice
Pork Cutlet
Ground Chicken Bowl

拉面永远都能提起我的食欲,自驾旅游最爽的是可以随意找家顺路又合胃口的餐馆来解决一餐。他在旅游期间总是以我为中心点一直让我很感动,只要时间配合得刚好总会有惊喜的一餐。此家拉面对于我而言或许还不至于拍案叫绝,整体上合格的,反而是鸡绞肉饭让我为之一振,呵呵!

Address: 8450, E. Valley Blvd. #103, Rosemead, CA 91770

Phone: (626) 572-8646

Website:http: //www.shinsengumigroup.com/en/restaurants/rosemead-ramen.php



Previous: Ambrosia India Cafe, Monterey

Comments

  1. 难得贴心郎,安迪为你感到开心,祝福你们,幸福美满。

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

冬炎鸡块 Tom Yam Chicken Slices

黑肉 Black Meat (O Bak)